inspirators

06-11-2012 21:36

                         Deze twee mensen inspireren mij.

Cliff Richard is al van mijn kinds af aan in mijn leven. Ik was rond 10 jaar dat ik met hem in contact kwam als artiest. Mijn idolatie heeft zich genesteld als echte liefde. Buiten dat Cliff een goede muzikant is en hij mooie liederen te gehoren geeft, is hij een bijzonder als mens. Hij is altijd positief, ook is hij dat naar anderen. Hij liet/ laat zich, ondanks de felle kritiek van jaren '70 en '80 en tot nu, dat hij religieuse muziek ging bespelen, niet van de wijs brengen. De liefde voor God en Zijn zoon Jezus is zo intens, dat die kritiek hem niet van God's weg af liet/laat halen. Hij heeft heus wel last gehad van die kritieken, maar z'n vaste fans dragen hem op handen. En dat was/is genoeg om door te gaan. Hij heeft ook de juiste mensen in zijn directe omgeving die hem daarbij helpen. Ook al heb je niets met hem, en je gaat met iemand mee op een van z'n optreden, die wel fan is,  kunt je er van uit gaan dat je een gezellige avond hebt. De vaste fans genieten toch wel, maar degene die "op visite komt", worden niet vergeten. Zelfs meegenomen kinderen swingen net zo hard mee.